22-04-2019 Idag er der kun 5 dage til afgang. Klik Her!

Så er BELLETAP snart så klar som vi kan blive, det er Påske og vejret er dejligt.


Mikkel og jeg har været ude og prøve sejle, det blæste en jævn vind omkring 6-7 M/sek.
Vil umiddelbart sige, at efter der er kommet nyt stor sejl på og riggen er trimmet og en mindre propel, går jeg ikke bare tætter på vinden, men også 1- 1,5 knob hurtigere, hvilket selvfølgelig er helt perfekt.
Stor sejlet skulle vi desværre afmontere igen da det mangler en sejlslæde og en linseline der skal justeres




Under demonteringen af sejlet lagde vi sejlpindende ned i cockpittet, på et tidspunkt skulle jeg bruge en skruetrækker i kistebænken. Op med kistebænkens låg og rutsj og blob, så lå der en 3 meter lang hvid sejlpind i vandet.

Enten skulle Mikkel eller jeg i vandet og hentet den, og det bliver ikke mig! udbrød jeg.
Så dykkerbriller på kamera frem og Mikkel i havnebassinet. Temperatur under 5 grader.








































  




















Kommentarer