28-04-2019 ENDELIG AFGANG!! Klik her.



6 års forberedelse kunne endelig føres ud i livet idag. Det var en stor oplevelse for mig, at sige farvel til så mange mennesker, der var mødt op på havnen idag, for at ønske mig og Lilli en god rejse.

10:30 begyndte de fleste og møde op, båden var klar og jeg havde været nede og tjekke at alt nu også var klar. Ja startede også lige motoren for en sikkerheds skyld, sgu fandeme lige passe den skulle svigte mig for første gang lige idag. Alt var som det skulle være, så vi kunne nyde samværet, kaffen, øllerne, sodavandende og ikke mindst den store lækre lagkage og kagemand Lilli havde sørget for. Tusind tak Lilli for alt hvad du har gjort med forberedelserne, det er et kæmpe arbejde du har udført.




Klokken 12:02 i strålende solskin lod jeg fortøjningerne gå, og fem minutter efter var jeg helt alene i Lillebælt. Det var et øjeblik jeg havde tænkt på i over 6 år så det var en fantastisk følelse

20 minutter senere sejlede jeg forbi min bror og hans familie der var kørt ud til Lillebæltsbroen og sagde farvel igen derfra .




Farvel til den gamle Lillebæltbro og videre mod Årø



En helt perfekt dag, sluttede med en dejlig gåtur til Årøsund camping. En god tur på en lille time.





Tusind tak til alle der var mødt om på havnen idag, også tak til alle der har ringet osv. Det er jeg meget taknemlig for.

Sejlet idag. 20 Sømil. Helt roligt vand og solskin. ca. 3 m/s .4,5 time blandet motor og sejl.


Kommentarer

  1. Hej Bror, godt at du er kommet fint fra start og har fået den nye skrue på. Jeg kan ikke se hvordan man kan se hvor langt du er kommet på kortet ! Hele ruten er jo tegnet med en rød streg, er det ikke muligt at give den allerede sejlede rute en anden farve ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ikke noget aktiv rute kort, men i kan se hvor jeg er hver dag, på linket lige under overskriften.

      Slet

Send en kommentar