Dag 12. 09-05-120-19. Hyggedag! Klik her!


Planlagt hygge dag idag. Det blev som de havde lovet, hel dags regn. Så oven på en blæsende nat hvor jeg var oppe klokke 05.00 og justere på fortøjninger i regnvejr, tillod jeg mig og sove længe.

Senere på dagen var jeg på maritimt museum, det var stort og flot, men lidt kedeligt forhold til så mange andre jeg har besøgt. Dog var der en ubåd fra 1990 som man kunne kom ind i det var spændende.

Bagefter var jeg på en lille by vandring, men i regnvejr blev det ikke den store by vandring.


 Ellers er dagen gået rigtig fint med absolut ingen ting. Lidt film hygge med nødder og portvin og i dagens anledning stearinlys på bordet. 
Åh ja! Har faktisk også fået vasket en hel maskine tøj idag.

Tog også lidt billeder af båden indenfor hvis nogen kunne have lyst til og se hvordan vi bor.






Dette er normalt en dobbelt kahyt, men bruges til oppakning på dette togt.


Sejlet idag: 0 Nm. Overlægger dag.


Kommentarer