Dag 16 13-05-2019 En laaang dag! Klik her!


Er stadig i Oskarshamn, sammen med det Tyske par. Vi var godt klar over vi ville bliver her idag.
Her er godt nok stille og roligt, vejr mæssigt, Men ude på havet har det blæst 12 m/s og regnet hele dagen.

Så det blev en havne dag. Båden er igen rengjort ude og inde, båden er gået efter for skavanker, og dem er der heldigvis ingen af.

Har været på by rundt tur, en ellers halv stor by men død kedelig, her er intet der er vær og se. Derfor er der heller ingen billeder idag.

Dagen er ellers gået med og reflektere lidt over tingende. Det er jo over 6 år siden jeg tog beslutning om denne sejltur og er meget glad for at jeg har holdt fast i at komme afsted.
Indtil videre er alt gået som jeg kun kunne ønske. Medvind og sol, men også kulde og blæst, båden sejler som den skal og har ikke haft problemer.

Jeg nyder hvert øjeblik, selvom det ikke er er daseferie det hele. En dag som idag kan godt føles lidt lang, selvom jeg ellers nyder overligger dage, hvor man har en hel dag, til ingen ting.

Har tænkt meget på den første dag, for 15 dage siden. Hvor er jeg taknemlig for, at  alle som var mødt op på havnen, havde brugt tid til og ønske mig god tur. Tak skal i alle ha.

Imorgen står den på solskin og helt stille vejr, tænker jeg vil sejle til Idaö, der er 30 sømil, som jeg kan sejle til helt indenskærs imellem alle øer og skær, det bliver spændende.

På lørdag regner jeg med at Lilli kommer ombord. Det glæder jeg meget mig meget til,
 ( savner hende meget ) Det er nok planen at Lillis far og brødre tager på road trip til Stockholm i bil. Det bliver så godt, så kan jeg også få snakket med dem. Synes nu det er frisk gjort lige og køre 800 km.

Nok for idag, tror lige jeg ser en film, inden dagen er helt slut.


Kommentarer