Dag 9. 06-05-2019. Bliver lige under dynen dag! Klik her!


Vågnede til lyden af blæst og regn. Så brugte lige 1 minut til at beslutte, at idag bliver en hygge dag.
Det er skønt og ligge under dynen og høre regnen og blæsten udenfor, mens vandet til kaffen koger. Så en kop kaffe med ind i sengen, og finde ud af hvad jeg vil bruge en hel dag til.

Først brugte jeg lidt tid på og tænke på alle dem, der skulle på arbejde "SJOVT VAR"

Formiddagen gik stille og roligt med en ny serie på Netflix. Og morgen mad, i dagens anledning stod den på ristet toast og ikke havergryn som jeg plejer (gider ikke bruge tid om morgnen på mad når jeg skal sejle langt)

Nå! men fik også lavet en TO-DO liste som bød på alt muligt kedeligt, så som rengøring og støvsugning. Men båden skinner, som en ny presset mønt nu.

Efter frokost gik jeg på byvandring, det er en smuk gammel fisker by.
2 Km. Fra havnen ligger et automobil museum og legetøjs museum. Tænkte det kunne jeg da godt lige gå forbi, forventedet ikke det store.




Men det er faktisk meget stort og flot, med alt i biler, motorcykler, racer biler, gammelt legetøj og musik instrumenter, helt fantastisk i denne " lille" by


Dansk "bil" fra 1898 er produceret af en Dansk cykelfremstiller i København.

Dagens konkurrence: 
Hvem har ejet denne bil " Rolls Roysen "nedenunder.


Hint. Det er en Svensk pop gruppe som har 2 A`er og 2 B` i navet?

Alt i alt, en dejlig slappe af dag.
Nu må jeg hen til min marinerede skinke jeg har i ovnen, tror den er ved og være færdig, det passer jo fint for er også lige blevet færdig med min Gin & Tonic.

Sejlet idag: Overlægger dag.



Kommentarer