Dag 76. 12-07-2019. Halvvejs i min orlov! Klik her!


Sidste stop i Høga kysten. Hvor er jeg glad for at turen gik tilbage til Sverige. Det er specielt og ha set Sverige for et måned siden, hvor vi var næsten helt alene, og nu skal vi slås om pladserne, her er masser af havneliv og musik hver aften. Sommer stemning.

Vi er i Norrfällsviken, en havn inden i en ellers øde bugt, men er inde er der masser af stemning.
Også her kniber det med forbindelse på telefonen og derfor ligger jeg ikke billeder op.

I aften skriver jeg klokken 23, og for første gang i 2 måneder er jeg nød til og tænde lyset nede i båden for at kunne se til at skrive. Savner min midnatssol.

Sejlet idag: 15 Nm 3,5 Timer kun motor, skulle ikke så langt og hård vind lige i mod os, så det blev motor. Sol og 8 m/s kølig vind.

Sejlet ialt: 1546 Nm.



Kommentarer