Dag 87. 23-07-2019. Frivillig overliggerdag! Klik her!


Årrrrg! Gad ikke lige sejle i morges, da Lilli spurgte på hendes egen fynske facon " Hva så! Skal vi sejle videre i dag" Skal vi ikke bare blive her! Det blev vi hurtigt enige om.

En super skøn sommerdag lå nu foran os. Dovnede formiddagen væk som vi plejer, men til sidst fik taget os sammen til at tage om i byen ( Den er 1 minut væk ) Vi skulle jo i Systembolaget så det trak i os. Lidt øl, en whisky, en rødvin og en Bailey 950 dask.

Efter frokost tog vi til stranden, eller retter sagt vi fandt en dejlig flad sten. Det var helt perfekt, solen havde varmet stenen op og vi havde det hele for os selv.


Igen i dag var jeg i vandet. Det bliver varmere for hver dag.


Fik også afprøvet den nye solskærm til cockpittet, den viste sig og være helt perfekt. Fik taget et godt billede af den med Lilli på fordækket. Det ser altid godt ud når Lilli er på dæk, for det første er hun jo så smuk og se på, og for det andet er hun så lille, at Belletap ser så stor ud på billeder. 
Vi ligger ved siden af en 44 fods motorbåd, så vores båd ligner deres redningsbåd.


Talte i telefon med Annika i dag. Hun spurgte om vi ikke snart var trætte af at sejle. Det fik mig efterfølgende til og tænke lidt over situationen. Jeg har flere gange tænkt at vi var MEGET langt hjemme fra og det har da også gibbet i mig flere gange, når man tænker over alt det der kan gå galt. Men har på intet tidspunkt været træt af at være undervejs og bare sejle.
Så tak til Annika for at give mig noget og tænke over. Nu kan jeg jo kun svare for mit eget vedkommene, men Lilli smiler da hver dag, så tror nu også hun nyder det.

I morgen, går turen tilbage til Finland. Vi skal ud til Ålands øerne. Det bliver spændende.



Kommentarer