Dag 91.27-07-2019. En ny dag i Mariehamn! Klik her!


Sov længe i dag, efter "hygge aftenen" igår, min finger havde det ok, så efter morgenmaden måtte vi igang med mere rengøring efter pulverslukkeren. Ovnen skulle skrues ud af køkkenet for at få gjort rent hvor ilden og pulverslukkeren havde været.
I over 30 graders varme asede jeg med den skide ovn og sveden havlede af mig, da jeg langt om længe var færdig sprang jeg på hoved i vandet, det var lækkert.

Ovnen og køkkenet har ikke taget skade og vi kan ligge det bag os. Alt endte godt.
Vi besluttede og blive her en dag mere og prøve og få set lidt mere af byen.

Spurgte havnefogden hvor jeg kunne få en ny pulverslukker, men bådbutikken her var lukket. så vi må klare os uden.

Her er et søfartmuseum og et kæmpe skib man kan besøge, men har snart set så mange søfartmuseer og i 30 graders varme kunne det værre det samme.


Byen er kedelig, synes vi. Så efter en is og lidt shopping gik vi tilbage til båden.
Nu var det så varmt, At selv Lilli sprang i fra båden. ( Så er det varmt )


Nu er klokken 19 og jeg vil ha den sidste svømmetur inden vi skal om i byen og finde et sted og spise.
I morgen sejler vi helt sikkert videre.

Kommentarer