Dag 119. 24-08-2019. Tilbage til Sverige! Klik her!


Solen har bagt hele dagen og vinden har for første gang, ikke været tilstede i flere uger.
Trods det sejlede vi tilbage til Sverige, Lilli afmønstre i morgen og der var ingen ledige pladser på flyet fra Rønne. Så vi er sejlet til Ystad hvor hun kan komme med toget.
7 timer for motor i brændende sol, det var godt nok varmt, men det gik godt, kom til Ystad klokken 16 og så var det dejligt og komme under den kolde vandhane og blive kølet lidt ned.

Dagen startede med rundstykker fra bageren som Lilli havde hentet, nu er det jo min fødselsdag så lidt skulle jeg forkæles. Lilli inviterede også på restaurant i aften og vi spise i havnen restaurant.

Jeg har fået en del hilsner på SMS og FB så det har været en god fødselsdag nu når jeg ikke er hjemme.

I morgen finder vi et tog til Lilli og så ser jeg, om jeg tager videre eller bliver her til mandag. Det er skønt. bare at have tid og kan sejle, hvor vinden har tænkt sig, og føre mig hen.

Sejlet i dag: 36 Nm 6,5 Timer kun motor ingen vind, men masser af sol og varme.

Sejlet ialt: 2364 Nm.

Kommentarer