Dag 123. 28-08-2019. Av! Min røv! Klik her!

Verdens højeste sandslot 18 meter.

Planen var jeg ville bliver her i byen. Jeg har altid gerne ville se Hitlers 4,5 km lange lejeligheds kompleks og det var der mulighed for nu.
Så klokken 11 lejede jeg en el-cykel, det har jeg ikke prøvet og køre på før, men det er jeg blevet helt vild med.

Så de 14 km ud til Hitlers lejeligheder var jo ikke noget problem, bortset fra elendige cykelstier.
4,5 km med de samme bygninger, er godt nok langt og ensformigt. Det hele er ved og blive sat i stand til luksus sommer lejeligheder, men det er godt nok kedeligt og se på.

Fra 1939 og ikke istandsat.

Færdigt, men dødsygt. Her er ca. 250 meter ud af 4,5 Km.

Jeg var inde og se et museum omkring bygningerne, men det var kedeligt og handlede meget om Hitler og ham gad jeg ikke tænke på i dag.

Da jeg nu havde en el-cykel kunne jeg jo lige køre til Binz der var sandslot festival, så kørte lige 6 Km mere. Det var det hele værd, Masser af kæmpe sandskulpturere, det var meget flot.


Er der nogen fra syd danmark der ikke kender dem her?

Da jeg havde set sandslotte som stod i en form for drivhus, var jeg blevet lidt varm og havde bare lyst til og komme i vandet ved stranden.

Nu havde jeg jo pakket let, og havde derfor ikke badebukser og håndklæde med mig.
Så er det jo godt at tyske strande har kfk strande og der er der ikke nødvendigt med badebukser. Fandt hurtigt sådan en strand og lagde min rygsæk helt nede ved vandet så jeg kunne holde øje med den.
Hvor var det bare lækkert og komme i vandet, temperaturen var som ved middelhavet. Da jeg var færdig med og bade kunne jeg ikke gøre andet end og vende røven til publikum og så stå med hænderne i siden som en anden havkrappe og lufttørre. Så tog jeg mit tøj på og kørte videre. Hvor var det bare dejligt og blive svalet lidt ned.

Bagefter cyklede jeg ind i skoven hvor der et kæmpe tårn.  Lidt ligesom men har planer om på Sjælland et eller andet sted.
Der var 1,2 Km gåtur der op og det var langt for det gik bare op og op.


Og så tilbage til byen og aflevere cyklen. På en måde var det trist for det er godt nok fedt med sådan en el- cykel, men for fanden min røv var øm, tror simpelthen ikke der findes en creme der kan klare de slid mærke dagen har givet.
Samlet har jeg kørt 50 km. Det er langt for min røv.



Kommentarer